Orice firma/institutie/asociatie este o organizatie; ceea ce vine de la organizare.

Întotdeauna, dintre mai multe firme care dispun de aceleasi conditii si resurse, cea cu organizarea mai buna va fi mai profitabila. Iar lipsa de conditii si resurse (inclusiv umane) se atenueaza printr-o organizare performanta.

Noi, SOV Consulting, va putem realiza paliere eficiente ale organizarii sau chiar organizarea integrala potrivit conceptiei dumneavoastra.

Serviciile noastre în domeniul managementului organizatiei sunt:

  • Auditul organizarii firmei/institutiei/asociatiei dumneavoastra;

  • Întocmirea regulamentului de organizare si functionare (R.O.F.), a regulamentului de ordine interioara (R.O.I.) si a fiselor de post (F.P.);

  • Stabilirea circuitului eficient al informatiilor, a fluxului documentelor (materializare, înregistrare, stocare, arhivare etc.);

  • Întocmirea modelelor de formulare, note, dispozitii interne, diverse documente;

  • Stabilirea tipurilor de sedinte adecvate activitatii dumneavoastra, precum si consilierea pentru pregatirea si tinerea acestora în mod productiv, cu eliminarea timpilor morti;

  • Implementarea tehnicilor de comunicare necesare influentarii pozitive a randamentului angajatilor dumneavoastra;

  • Întocmirea si aplicarea unor teste de verificare si evaluare a angajatilor (profesionale, comportamentale, de loialitate etc.);

  • Organizarea de conferinte si workshopuri;

  • Trainingul si consilierea manageriala de ordin general sau specific;

  • Predarea cunostintelor de deontologie profesionala.

Știri și evenimente

Solicită consultanță!

Munca noastră dă roade
Whatsapp